Met een ticket bent u snel geholpen

Op dinsdag 12 maart heeft de stad Tongeren de volgende stap voor een meer klantvriendelijke dienstverlening gezet met de lancering van een klantgeleidingssysteem. Bij het binnenkomen vraagt u meteen een ticket aan onze onthaalmedewerkers. Zij verwijzen u naar de juiste wachtruimte.

Het scherm in de wachtruimte geeft aan wanneer u aan de beurt bent en naar welk loket u zich kan begeven.

Er zijn 4 wachtruimtes ingericht:

  • Wachtruimte A (1ste verdieping)
    Burgerzaken
  • Wachtruimte B (1ste verdieping)
    Financiële dienst
  • Wachtruimte C (2de verdieping)
    Lokale economie en Omgeving
  • Wachtruimte D (2de verdieping)
    Mobiliteit

Welke voordelen heeft dit voor u als bezoeker?

  • gedaan met wachten in één rij zonder te weten aan welk loket u moet zijn, u kan uw beurt rustig afwachten in de aangewezen wachtruimte
  • u moet zelf als burger niet meer op zoek gaan bij welk loket u moet zijn
  • het wordt duidelijk voor u wanneer u aan de beurt bent

Heeft u nog een product van een andere dienst of collega nodig?

De medewerkers ter plaatse maakt voor u een nieuw ticket aan. U hoeft dus niet terug naar het onthaal voor een nieuw ticket.

 

Gepubliceerd op dinsdag 12 maart 2019 11.22 u.